فروش ویژه فقط تا یک هفته | ارسال فوری و 100% تضمینی 09127694358 با یک بار خرید مشتری همیشگی شوید خریدی امن و مطمئن از درب کارخانه بدونه واسطه

logo_roofta-pt3e7k8snskgd9qnx2kxgegh2me2kee93cz3rzaw3k

صفر تا صد نصب ایزوگام | چگونه ایزوگام را نصب کنیم؟

نصب کردن ایزوگام یکی از موارد مهمی است که افراد مختلف و به خصوص پرسنل و تکنسین های این کار باید به خوبی از جزئیات آن آگاه باشند. در ادامه این مطلب کوتاه سعی کرده ایم تا نکات مربوط به نحوه نصب ایزوگام را به خوبی به شما آموزش دهیم.

مراحل معیار و استاندارد نصب ایزوگام

در نصب ایزوگام لازم است تا 6 مرحله مختلف و مهم را پشت سر بگذارید. رعایت ترتیب این مراحل نیز بسیار مهم می باشد.

1-تمیزکاری

اولین کار مربوط به تمیز کاری سطحی می شود که قرار است ایزوگام بر روی آن چسبانده شود. این سطح را می توانید با آب و جارو شسته و خشک نمایید.

2-زیرسازی

انجام مرحله زیرسازی سبب می شود تا ایزوگام راحت تر و بهتر به سطح مورد نظر بچسبد. در صورتی که ترک و یا شکافی بر روی سطح زیرین ایزوگام وجود داشته باشد، باید با ملات سیمان پر شده و سطح زیرین کاملا صاف و یکنواخت شود.

3-به کار بردن قیر و یا پرایمر

زمانی که ایزوگام را خریداری می کنید، توجه داشته باشید که زیرکاری ایزوگام نکته مهمی در نصب ایزوگام به حساب می آید. در صورتی که سطح زیرین ایزوگام دارای زیرکاری مناسب نبود، در این مرحله می توانید از قیر و یا پرایمر به عنوان زیرکار ایزوگام استفاده نمایید.

4-اندازه گیری و سنجش

مورد بعدی در خصوص این است که از محلی که ناودان پشت بام نصب شده ایست، اندازه گیری را شروع کرده و تمام سطح پشت بام را به شکل فواصل عرضی 90 سانتی متری علامت گذاری می کنید.

5-باز کردن رول

در مرحله پنجم و پس از تمام شدن علامت گذاری سطح پشت بام نوبت به باز کردن رول ایزوگام می رسد. رول ایزوگام را به اندازه ای که لازم دارید باز کنید. تمامی رول ها در اندازه های 10 متری هستند و زمانی که آن ها را باز می کنید، باید به شکل مساوی از هر دو طرف جمع شوند و سپس از قسمت وسط ایزوگام شروع به حرارت دهی و نصب کنید.

گاهی اوقات در هنگام خرید ایزوگام متوجه می شوید که بر روی آن پلاستیک کشیده شده است. پیش از حرارت دادن حتما این پلاستیک را جداسازی کنید.

6-شروع فرایند نصب

در این مرحله به فرایند نصب می پردازیم. نکات بسیار زیاد و جزئیات فراوانی در مرحله نصب ایزوگام وجود دارد که در این مطلب کوتاه مجال بیان آن ها نمی باشد.

در خصوص مولفه های مهم در مورد ایزوگام و همچنین نصب آن باید به یک موضوع مهم دیگر نیز توجه داشته باشید. این موضوع مهم قیمت ایزوگام است. می توانید قیمت این محصول و کالای ساختمانی را در فروشگاه های مختلف مورد مقایسه قرار دهید، اما فراموش نکنید که مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که بین قیمت محصول و همچنین کیفیت کالا باید تناسب وجود داشته باشد. بنابراین پیش از آن که به دنبال ایزوگام ارزان قیمت باشید، بهتر است به دنبال ایزوگام باکیفیت باشید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 09127694358