فروش ویژه فقط تا یک هفته | ارسال فوری و 100% تضمینی 09127694358 با یک بار خرید مشتری همیشگی شوید خریدی امن و مطمئن از درب کارخانه بدونه واسطه

logo_roofta-pt3e7k8snskgd9qnx2kxgegh2me2kee93cz3rzaw3k

می‌توان گفت دغدغه بسیاری از شما برای خرید ایزوگام می‌تواند بسیار زیاد باشد. زیرا نوع، مواد اولیه مورد استفاده، کیفیت ایزوگام، شرکتی که از آن ایزوگام خود را تهیه می‌کنید و حتی نحوه نصب آن می‌تواند عوامل موثری در ماندگاری و دوام ایزوگام شما باشند.

در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا مختصری از این دغدغه‌ها را که می‌توانند مهم هم باشند برای شما توضیح دهیم.

دغدغه‌های خرید ایزوگام

برای خرید ایزوگامی به صرفه و باکیفیت باید عواملی را در نظر گرفت که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد:

آیا قیمت ایزوگام و عایقی که  خریداری کرده‌اید (با توجه به وضعیت بازار ایزوگام)، قیمت واقعی ایزوگام است؟

می‌توان گفت عوامل زیادی بر قیمت ایزوگام اثرگذار هستند و شناختن این عوامل باعث می‌شود دید کاملی نسبت  به همه چیز در خصوص قیمت عایق رطوبتی دست پیدا کنید. این عوامل در حالت کلی می‌توان گفت به شرح زیر هستند:

عوامل مرتبط با مواد اولیه استفاده شده (فرمولاسیون)

عوامل مرتبط با خط تولید

عامل انسانی

سیاست‌های مخصوص شرکت‌ها (اعتبار برند)

علامت استاندارد و نشان‌های ویژه کیفیت

هزینه‌های حمل و نقل

آیا ایزوگامی که تهیه کرده‌اید از کیفیت خوبی برخوردار است؟

یک نکته بسیار مهم در خصوص خرید ایزوگام ، توجه کردن به کیفیت آن و مشخصه‌ها می‌باشد. امروزه برند‌های ایزوگام موجود در بازار بسیارمتنوع هستند، اما توجه داشته باشید صرفاً به دلیل پایین بودن قیمت یک ایزوگام اقدام به خرید آن نکنید. به  این دلیل که قیر خالص و طبیعی (که جز مواد اولیه و از مشخصه‌های اصلی در تولید یک عایق مرغوب می‌باشد) با توجه به تورم و بالا رفتن قیمت‌ها، هزینه بالایی دارد. پس در نتیجه اگر قیمت یک ایزوگام، به طور غیر طبیعی پایین بود حتماً به نشان استاندارد آن عایق دقت کنید.

عایق استاندارد به خاطر استفاده از قیر خالص در تولید آن دارای چسبندگی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. یک عایق استاندارد که تولید شده از قیر خالص ۶۰-۷۰ می‌باشد،  شامل پلی استر سوزنی، تیشوی نخدار، اتکتیک پلی پروپیلن، یک لایه فویل آلومینیومی، پودر تالک و پودر مس، فیلم پلی اتیلن و باند و چسب است. در یک ایزوگامی که کیفیت بالایی دارد و مرغوب است، مواد اولیه نام برده شده درجه یک و به اندازه لازم و استاندارد استفاده می‌شوند.

داشتن ضمانت نامه معتبر

این بحث مهم پیش می‌آید که در انتهای تمامی موارد بالا چیزی که می‌تواند شما را از تمامی دغدغه‌ها برای تهیه‌ عایق مرغوب آسوده کند، شناخت یک مرکز پخش معتبر عایق می‌باشد.

سخن آخر

در این مطلب شما را با دغدغه‌های خرید ایزوگام آشنا نمودیم. پیشنهاد ما برای شما همراهان، شرکت عایق اهورا است که در جهت ارائه بهترین و مرغوب‌ترین خدمات به مشتریان  خود و در اختیار داشتن بهترین برندهای شناخته‌شده‌ امروزه‌ کشور( دارای مواد اولیه‌ مرغوب و ضمانت نامه هستند)  پیشگام است. همیشه توجه داشته باشید ایزوگام مرغوب را انتخاب نمایید که نشان استاندارد ملی ایران  وعلامت استاندارد بر روی خود ایزوگام حک شده باشد و ایزوگام ویژه همان منطقه باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 09127694358