فروش ویژه فقط تا یک هفته | ارسال فوری و 100% تضمینی 09127694358 با یک بار خرید مشتری همیشگی شوید خریدی امن و مطمئن از درب کارخانه بدونه واسطه

logo_roofta-pt3e7k8snskgd9qnx2kxgegh2me2kee93cz3rzaw3k

شرکت قیر مهر پارسیان تولید کننده ایزوگام بیست بیست

شرکت قیر مهر پارسیان با بیش از 30 سال سابقه، دارای نشان استاندارد ملی ایران، استاندارد اروپا CE و ایزو 9001، با به کارگیری نیروهای متخصص و دانشگاهی به عنوان یکی از شرکت های عرضه کننده قیر و ایزوگام در بورس کالای ایران می باشد.

نظر به اینکه محصولات این شرکت علاوه بر بازارهای داخلی به کشور چین، امارات، افغانستان، ترکیه، گرجستان و کشور های افریقایی صادر می شود و با توجه به اهمیت کیفیت در بازارهای جهانی در چندین مورد تست های تخصصی آزمایشگاهی در کشور چین، محصولات شرکت پارسیان به عنوان محصول ممتاز شناخته شده که در ساخت آسفالت های بزرگراهی و فرودگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر می باشد که این شرکت پروژه هایی همچون Diamond Building در امارات، سازمان آب منطقه ای آذربایجان شرقی، ایزولاسیون تره بار 12هزار متری ابهر، نوسازی آسفالت مدارس قزوین، ایزولاسیون پالایشگاه بید بلند و . . . را در رزومه ی کاری خود دارد.

عایق دماوند هم یکی از برندهای ایزوگام تولیدی و صادراتی این شرکت بوده و با کیفیت و قیمت مناسب خود توانسته جایگاه خوبی را در بازار ایزوگام از آن خود کند.

بهترین ایزوگام را با ضمانت نامه کتبی مستقیم از کارخانه سفارش دهید
پذیرش نمایندگی از سراسر ایران
خرید برای عموم آزاد است

برای اطلاعات بیشتر با کارشناس تماس بگیرید 09127694358

تماس با ما 09127694358