فروش ویژه فقط تا یک هفته | ارسال فوری و 100% تضمینی 09127694358 با یک بار خرید مشتری همیشگی شوید خریدی امن و مطمئن از درب کارخانه بدونه واسطه

logo_roofta-pt3e7k8snskgd9qnx2kxgegh2me2kee93cz3rzaw3k

شرکت ایزوگام در رباط کریم

آغاز فصل سرد و شروع تغییرات آب و هوایی، امکان ورود رطوبت و آب را از پشت­ بام و دیوارها به داخل خانه ممکن می­کند. در این زمان اکثر صاحبخانه­ ها به فکر رسیدگی به سقف خانه و ایزوگام کردن می­افتند. امروزه کارخانه ­های زیادی در حال تولید این محصول هستند. تشخیص بهترین نوع آن ممکن است کار هر کسی نباشد. مناطق آب و هوایی مختلف، ایزوگام های خاصی را می­طلبند. به همین منظور در این مطلب قصد داریم شما را با ایزوگام ها و مسائلی مانند قیمت، نصب و خرید این محصول آشنا کنیم.

ایزوگام 

ایزوگام با موادی مانند قیر و الیاف مصنوعی مانند پلی استر، الیاف شیشه تهیه می­شود و جلوی نفوذ آب و رطوبت را به بخش­های پایین­ تر می­ گیرد. نوعی عایق که برای پوشش سطوح استفاده می ­شود. کاربرد آن را در سقف، دیوار، پشت­ بام و سرویس بهداشتی مشاهده می­کنیم.

بهترین ایزوگام

نوع ایزوگام مصرفی در دیوارها و پشت­ بام متفاوت است، اما بهترین آن دارای خصوصیات یکسان می‌باشد. شما هر مدل با هر برندی را که تهیه می­کنید این ویژگی­ها را باید داشته­ باشد، در مقابل اسیدهای شیمیایی و گازها از خود مقاومت خوبی نشان دهد، هوای سرد را تا دمای 5- درجه و هوای گرم را تا 120+ درجه تحمل کند و دچار تغییر نشود، ضخامت آن 4 میلی­متر باشد، در صورتی که اقدام به تا کردن آن کردیم دچار شکستگی نشود، از قدرت کششی خوبی برخوردار باشد و در آخر نقطه اشتعال آن 250 درجه سانتیگراد باشد. برندهایی مانند شرق و دلیجان در طی سال­ها فعالیت خود برای مشتریان، از نظر کیفیت ثابت شده هستند. خرید از نمایندگی معتبر شما را به سمت بهترین این محصول کمک خواهد کرد. امروزه برای دیوار ایزوگام ­های اختصاصی طراحی شده، که این ایزوگام­ ها گاهی طرح­دار هستند و به زیبایی فضا کمک می­کنند. بهترین این محصول برای دیوار نیز باید شرایط ذکر شده را داشته­ باشد. برای پشت­ بام بهترین آن علاوه بر موارد گفته شده باید عمری در حدود 8 تا 10 سال را بگذراند، آن هم بدون پارگی. البته همان طور که در ادامه خواهیم گفت نحوه نصب ایزوگام در ماندگاری آن تاثیرگذار است.

قیمت نصب ایزوگام

قیمت نصب ایزوگام بسته به نحوه اجرا متفاوت است. اگر خرید مصالح را نیز حساب کنید، قیمت نهایی از مجموع هزینه خرید جنس و اجرا در هر مترمربع محاسبه می­شود. دقت نمایید که فاکتور خرید به همراه هزینه حمل­ ونقل بار تا درب منزل را از نمایندگی درخواست کنید. در صورتی که نصب این محصول همراه با زیرسازی و هموار کردن سطوح باشد، هزینه زیرسازی به شکل جداگانه محاسبه می­شود و در آخر به هزینه نصب آن افزوده خواهد شد. سطوح موزاییکی باید به وسیله دوغاب و سیمان به شکل مسطح دربیایند. برای سطح فلزی، کارهایی مثل از بین بردن زنگ­ زدگی و دیگر آلودگی­ها انجام شوند و آستری ضد زنگ نیز در نصب آن الزامی است. اگر مکان موردنظر نم و رطوبت داشته­ باشد ابتدا باید منشاء آن برطرف شود. تمام این کارهای صورت گرفته در قیمت نهایی نصب این محصول موثرند و قیمت هر مترمربع نصب آن، حقوق نصاب و اجرت کار را شامل می­شود. جدول زیر به آگاهی بیشتر شما عزیزان در این زمینه کمک خواهد کرد.

قیمت تا

قیمت از

عنوان(طبق تعرفه سال 1400)

 توافقی

 توافقی

ایزوگام زیر ده مترمربع( با هزینه جنس)

 توافقی

 توافقی

ایزوگام بین 10 تا 50 مترمربع( هر مترمربع با هزینه جنس)

 توافقی

 توافقی

ایزوگام 50 مترمربع به بالا( هر مترمربع با هزینه جنس)

 توافقی

 توافقی

قیرگونی تک لایه و اجرا بدون هزینه جنس( هر مترمربع)

 توافقی

 توافقی

قیرگونی دو لایه و اجرا بدون هزینه جنس( هر مترمربع)

توافقی

توافقی

آسفالت ( هر مترمربع)

فروش ایزوگام

برای خرید ایزوگام به دو صورت می­توانید عمل کنید: اگر به صورت عمده قصد خریداری دارید به نمایندگی موردنظر مراجعه کرده و محصول خود را تهیه کنید و یا برای خرید جزئی و عمده با شرکت‌های فروش ایزوگام به صورت آنلاین ارتباط برقرار نمایید. شرکت عایق گستر اهورا با ایجاد این شرایط برای مشتریان عزیز، ایزوگام­ های مرغوب و باکیفیت را در نازل­ترین قیمت برای شما ارائه می­کند که با خیال راحت از آن در مصارف داخلی و یا حتی صادر به کشورهای دیگر بهره­ مند شوید. سفارش اینترنتی محصول، هزینه نهایی را برای شما کاهش خواهد داد زیرا این خرید بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه صورت می­گیرد. با مراجعه به سایت ما از محصولات ایزوگام دیدن فرمایید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

نصب ایزوگام

برای نصب ایزوگام که توسط نصاب آن صورت می­گیرد وسایل متفاوتی ازجمله: کمچه، تیغ موکت­بری فلزی، فندک جرقه­ای، کفش چرم ساق بلند، جارو، تیغه لاستیکی دسته ­دار، گاز مایع و … استفاده می‌شود. نصاب برای شروع کار سطح زیری را به وسیله آب و جارو، کامل شسته و اجازه خشک شدن را به آن می­دهد. بعد اگر نیاز به زیرسازی و هموارسازی باشد، همان­طور که در متن بالایی اشاره کردیم، به انجام آن اقدام می­کند. قیر یا پرایمر جایگزین خوبی برای زیرکاری هستند. در مرحله بعد، نصاب اقدام به اندازه ­گیری کرده و برای این کار از ناودان شروع کرده و فاصله­ های 90 سانتی‌متری را علامت می­گذارد. سپس به اندازه­ ی نیاز رول محصول را باز کرده و قسمت وسط را حرارت داده و شروع به نصب می­کند. نصب ایزوگام ها کار بسیار سختی است و نیاز به یک نصاب حرفه­ ای دارد. در صورتی که نصب شما اید­­ه ­آل نباشد، کیفیت کار پایین آمده و به زودی محصول آسیب می­بیند و هزینه­ ی اضافی را بر شما تحمیل می­کند. شرکت عایق گستر اهورا نصاب­ حرفه­ ای و متخصص را به کار گرفته و عمر مفید ایزوگام های شما را بالا می­ برد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09193131055 تماس بگیرید و با انتخاب نصاب ماهر، برگ برنده را از آن خود کنید.

نصب ایزوگام

خاصیت ایزوگام

ایزوگام به صورت کلی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به بخش­های پایین­تر استفاده می­شود. از مزیت­ های آن می­توان به قیمت کم آن اشاره کرد. همچنین با ایجاد سطحی صاف و یکدست برای محیط­ های داخلی و خارجی قابل استفاده است. این محصول با وزن سبک خود که چیزی حدود 4 کیلوگرم در هر مترمربع است، در برابر فشار و پارگی مقاومت بالایی دارد. سرمای 5- درجه و گرمای 100+ درجه، آسیبی به آن نمی­زند و ماندگاری آن را بالا می­برد. اشعه UV خورشید نیز بر آن بی‌اثر است. در آخر می­توان به نصب آن اشاره کرد که به صورت کاملا تمیز بوده و طبیعت از آسیب به دور می­ ماند. تمامی این خاصیت­ ها موجب محبوبیت این محصول در بین مردم شده­ است.

شرکت ایزوگام

نقشی که شرکت این محصول در ایجاد اعتماد به مشتریان عزیز دارد، قابل چشم­ پوشی نیست. در حال حاضر عایق­ های رطوبتی متنوعی در حال تولید هستند و هنگام خرید، نتیجه­ای جز سردرگمی برای مشتریان ندارند. اما خوشبختانه تعیین اصل بودن محصول و نوع آن به شرکت ایزوگام برمی­گردد، و این وظیفه آنان است که هنگام خرید، اطلاعات کامل محصول را در اختیار شما بگذارند. شرکت فروش ایزوگام های باکیفیت عایق گستر اهورا با 20 سال سابقه درخشان، انواع ایزوگام ها را از شرکت دریافت کرده و با قیمت مناسب روانه بازار می­کند.

شرکت ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان در میان عایق­ های رطوبتی جزء بهترین­ ها می­تواند دسته­ بندی شود. مردم استقبال زیادی از این محصول کرده ­اند. از انواع محصولات تولیدی آن می­توان به علا گستر دلیجان، سپهر گستر دلیجان، آرامان گستر دلیجان، حصار دلیجان، بام گستر دلیجان، جهان بام شرق و … اشاره کرد. نشان استاندارد در این محصولات به چشم می­خورد. از خوبی­ دیگر آنان، می­توان ضمانت­نامه 10 ساله و بیمه نامه معتبر 5 ساله را برشمرد. تماس با شماره 09193131055 جهت اطلاعات بیشتر صورت گیرد.

ایزوگام سپهر گستر دلیجان

اگر قصد معرفی یک محصول مرغوب و پر فروش در ایران را داشته­ باشیم، بدون شک ایزوگام سپهر گستر دلیجان یکی از آنان است. برای تولید این محصول از قیر دمیده درجه یک استفاده می­ شود که می­توانید در عایق­ کاری از آن استفاده کنید. رول آن با طول 10 متر، عرض یک متر و 40 کیلوگرم وزن در بازار به فروش می­رسد. ایزوگام های این شرکت دارای استاندارد ملی بوده و در هنگام خرید به نشان استاندارد ملی با شماره 3885 توجه کنید. ضمانت ده ساله آن مهر تاییدی بر کیفیت آن است. در سراسر کشور امکان خرید و فروش این محصول وجود دارد.

نکات شناخت یک ایزوگام مرغوب

وقتی کارخانه ­های تولیدی یک محصول افزایش می­یابد به تبع محصول تقلبی و بی­ کیفیت نیز در بازار فراوان می­شود. برای آن که ایزوگام های مرغوب را شناسایی کنید به نکات زیر توجه کنید:

* بر روی برچسب محصول مشخصاتی مانند تاریخ تولید، علامت استاندارد، نوع عایق، مشخصات تولید­کننده ذکر شده­ باشد.

* استفاده از پودرهای معدنی در ایزوگام های تقلبی به چشم می­خورد. بوی ایزوگام نامرغوب، نامطبوع و مانند گازوئیل صنعتی است. به محصول دست بزنید اگر به دستانتان ذرات سیاه چسبید از تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

* ضخامت لایه محصول درخواستی خود را در نظر بگیرید و سپس ضخامت محصول را اندازه بگیرید. در صورت مغایرت اندازه­ ها به اصل بودن آن شک کنید.

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب در تهران

 ایزوگام­ های ذکر شده در جدول زیر دو لایه و فویل‌دار هستند و قیمت گفته شده به ازای هر مترمربع است. دقت کنید که رول ایزوگام ده متر بوده، پس برای هزینه نهایی، قیمت گفته شده را در ده ضرب کنید. محصولات دلیجان تنوع بیشماری دارند برای اطلاع از سایر قیمت­ها در نوع ساده و فویل‌دار به سایت عایق گستر اهورا مراجعه نمایید.

ایزوگام بام گستر دلیجان

 توافقی

ایزوگام اکسیر دلیجان

 توافقی

ایزوگام شرق بام

 توافقی

ایزوگام هیرمند دلیجان

 توافقی

ایزوگام بردین دلیجان

 توافقی

ایزوگام بهار گستر دلیجان

 توافقی

ایزوگام سایبان شرق دلیجان

 توافقی

 

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب در اسلام شهر

زمستان امسال قیمت ایزوگام ها نسبت به پاییز کاهش یافت اما به نسبت سال پیش افزایش پیدا کرد. گرانی مواد اولیه و قیر، برای تولیدکنندگان چاره­ای جز افزایش قیمت نگذاشته­ است. دلیجان به دلیل آن که از کیفیت خوب و استانداردی برخوردار است، نصب آن هزینه­ ی بیشتری را در پی دارد. شرکت عایق گستر اهورا که در نصب این محصول نیز فعالیت می­کند، قیمت مناسبی را برای نصب در نظر گرفته ­است. نصب برند خوب و باکیفیت به ازای هر مترمربع می باشد.

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب در رباط­ کریم

شرکت عایق گستر اهورا امکان نصب ایزوگام را در شهرهای حومه تهران نیز به وجود آورده­ است. نصب برندهای برتر این محصول را در رباط کریم و اسلامشهر به ما بسپارید. این کار در اسرع وقت و توسط گروه مجرب و متخصص انجام می­گردد.

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. برند یکی از این عوامل است؛ هر چه برندی شناخته شده ­تر باشد یا محصولات باکیفیت­ تری را به بازار عرضه کند، قیمت بالاتری نیز دارد. فراهم کردن خدماتی مانند نصب و یا خدمات پس از فروش نیز موجب بالا رفتن هزینه می­شود. عامل دیگر تعداد لایه است. ایزوگام های دو لایه به دلیل مواد اولیه بیشتر نسبت به یک لایه گران­ تر هستند. اگر ایزوگام شما پوشش آلومینیومی دارد پس هزینه بیشتری را به نسبت نوع معمولی متحمل خواهید ­شد. البته هزینه ایزوگام­ های طرح­دار از آلومینیومی بیشتر می­شود. در آخر هزینه نصب این محصول در صورت تمایل، قیمت نهایی محصول شما را بیان خواهد­ کرد.

استعلام قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران و حومه

اگر به بازار این نگاهی بیندازید، حضور برندهای مختلف، قیمت­های متفاوت، و همچنین نوسانات قیمت شما را شگفت­ زده خواهد کرد. این عوامل به همراه محل نصب آن و مساحت و متراژ، همه موجب شده­ اند که نیاز به منبع معتبر و باتجربه را برای استعلام قیمت احساس کنید. امروزه با داشتن اینترنت و تلفن همراه به راحتی می‌توانید از قیمت روز این محصول همراه با نصب ایزوگام یا بدون نصب آن آگاه شوید. وب­سایت عایق گستر اهورا این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده­ است. قبل از خرید محصول با شماره­ های موجود تماس بگیرید و از کمک مشاوران ما در این زمینه بهره ­مند شوید.

سفارش آنلاین ایزوگام

امروزه خرید به صورت آنلاین بیشتر از گذشته به چشم می­خورد. برای خرید این محصول نیز این شرایط وجود دارد. کافی است به سایت  مراجعه کنید و این محصول را در انواع متفاوت و برندهای مختلف با قیمت مناسب خریداری نمایید. خرید آنلاین به دلیل آن که بی­ واسطه صورت می­گیرد هزینه کم­تری را برای شما فراهم می­ کند. با ثبت سفارش خود محصول موردنظر را در سریع­ترین زمان ممکن به دست آورید.

بهترین قیمت ایزوگام در تهران همراه با نصب و عایق­ بندی

اغلب کارخانه­ های ایزوگام بازار هدفشان برای فروش، تهران است. پس خریداران باید توجه کافی بر قیمت این محصول داشته­ باشند. تفاوت قیمت در انواع ایزوگام ها و نصب آن‌ها در شهر تهران بیشتر به چشم می­خورد. شرکت فروش عمده دلیجان در تهران یکی از مجموعه­ هایی است که می­توانید به آن اعتماد کنید و ایزوگام های باکیفیت را در اقتصادی ­ترین حالت ممکن بخرید. قیمت محصولات این شرکت مانند قیمت دریافتی از درب کارخانه بوده و برای اطمینان بیشتر می­توانید از مشاوران این حوزه کمک دریافت کنید.

انواع ایزوگام

انواع این محصول را می­توان از سه جهت تقسیم­ بندی کرد.

  1. طبق مواد اولیه
    2. تعداد لایه
    3.طبق روکش

ایزوگام ها بر اساس مواد اولیه به دو دسته دمیده و پلیمری تقسیم می­شود. نوع دمیده همانگونه که از نامش مشخص است از قیر دمیده شده ساخته شده ­است، دارای کیفیت پایین و عمر کم است. طبق درجه‌بندی سختی در گروه بسیار نرم قرار گرفته و نفوذپذیری کم­تری نسبت به قیر خالص دارد. کاربرد آن در پوشش بام و اندودکاری به چشم می­خورد. ایزوگام پلیمری از قیر خالص تهیه می­ گردد، علاوه بر آن پلی ­استر، پودر تالک و پوشال گونی پلاستیک نیز استفاده می­شود.

ایزوگام طبق لایه دو دسته دارد،تک لایه و دو لایه. نوع تک لایه با یک لایه پلی استر، انعطاف­پذیری بالایی دارد، در نتیجه در مکان­ های قوسی استفاده می­شود. ایزوگام های دو لایه جذب قیر بالاتری داشته و با دو لایه خود مقاومت بهتری ایجاد می­کند. جنس دو لایه آن از پلی استر و الیاف شیشه با نام تیشو است.

با دسته­ بندی این محصول با توجه به روکش به چهار دسته می ­رسیم. ایزوگام های فویل­دار که روکشی آلومینیومی دارند و این روکش موجب محافظت آن از نور خورشید می­ شود. دسته بعدی ایزوگام های بدون روکش یا پودری هستند، که برای مکان­ های دور از نور خورشید مانند سرویس بهداشتی مناسب می‌باشند. ایزوگام های رنگی با روکش­هایی طرح­دار یا چاپی در عایق­ بندی نمای ساختمان کاربرد دارند. در آخر ایزوگام های سنگ ­ریزه­ای را داریم که برای استفاده در سقف و نما مناسب بوده و زیبایی خیره­ کننده دارند.

سخن آخر

هر سطحی از ساختمان که برخورد آب و رطوبت و حتی نور خورشید را در آن ممکن می­دانید نیاز به یک پوشش بادوام و مناسب دارد. اگر این پوشش تهیه نگردد، در طول زمان خسارت­های زیادی مانند سستی و خرابی به بار می­ آورد. روش­هایی مانند آسفالت و قیرگونی در گذشته رواج داشته اما با آلودگی­ های محیطی و هزینه زیادی که ایجاد می­کردند کنار گذاشته­ شده‌اند. ایزوگام، امروزه در انواع مختلف تولید شده و نیاز مشتریان به محصول باکیفیت را رفع کرده است. در این مطلب از وب سایت شما را با این محصول و ویژگی‌ها و قیمت آن آشنا کردیم، در صورتی که قصد خرید این محصول اچرا دارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

انواع عایق رطوبتی

انواع عایق های رطوبتی مقدمه: یکی دیگر از انواع عایق‌های ساختمانی، عایق رطوبتی است که از ورود رطوبت و آب به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید

ایزوگام چند لایه

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته است. محصولی دو لایه از تیشو الیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر تقویت شده با پلیمرها پوشیده شده است. ایزوگام به منظور آب بندی قسمت‌های مختلف سازه‌های ساختمانی و تأسیساتی به کار

بیشتر بدانید

ایزوگام در تهران

ایزوگام  یکی از ضروری ترین کار هایی که افراد باید برای انجام در ساختمان های مسکونی در نظر داشته باشند، ایزوگام و یا ایجاد عایق

بیشتر بدانید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 09127694358