فروش ویژه فقط تا یک هفته | ارسال فوری و 100% تضمینی 09127694358 با یک بار خرید مشتری همیشگی شوید خریدی امن و مطمئن از درب کارخانه بدونه واسطه

logo_roofta-pt3e7k8snskgd9qnx2kxgegh2me2kee93cz3rzaw3k

ایزوگام نام تجاری نوعی عایق ضد رطوبتی آماده برای پوشش سقف، استخر و غیره است که از نفوذ آب جلوگیری می‌کند. عایق رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام)، دارای ساختار کامپوزیتی شامل دو لایه بافت و پلی استر است که با قیرهای S.B.S و A.P.P اشباع و آغشته شده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت اختصاصی به آنچه درباره ایزوگام دلیجان باید بدانیم بپردازیم.

ایزوگام در اسلامشهر

شهرستان اسلامشهر یکی از شهرستان‌های استان تهران است. مرکز این شهرستان اسلامشهر می‌باشد. این شهر تا حدودی می‌توان گفت که بارش نسبتا بالایی را برای خود دارد و به همین دلیل است که ایزوگام در این شهر یکی از مهم ترین موارد طلقی می‌شود. ایزوگام دلیجان دارای نمایندگی‌های رسمی اسلامشهر است که می‌توانید از این طریق به راحتی اقدام به خریداری کردن این محصول باکیفیت کنید.

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان یکی از مطرح‌ترین تولید کنندگان ایزوگام در کشور ایران است که توانسته با تولید انبوه این محصول و ارسال آن به سراسر کشور، نیاز افراد به این محصول را تامین کند. شعار این تولید کننده عبارت اند از: ” انتخاب ایزوگام دلیجان از شما، کیفیت با ما ” می‌باشد. ایزوگام دلیجان با سال‌ها تجربه در تولید این محصول توانسته در این زمینه بهترین باشد. این شرکت علاوه فر خدمات نصب، خدمات پس از فروش نیز به خریداران خود ارائه می‌دهد.

ایزوگام فردیس گستر دلیجان درجه یک صادراتی


ایزوگام در رباط کریم

رباط کریم یکی از شهرهای همسایه با اسلامشهر و تهران می‌باشد که تقریبا جمعیت بالایی را برای خود دارد‌. ساخت و ساز در این شهرستان تقریبا بالا می‌باشد و نکته حائز اهمیت این است که مهندسان برای ساخت بنایی بهتر از ایزوگام دلیجان استفاده می‌کنند تا بدنه ساختمان را از نم زدگی و رطوبت دور نگهدارند.

نصب ایزوگام دلیجان

این شرکت ایزوگام‌هایی بسیار مرغوب را تولید می‌کند و نصب آن‌ها برعهده شرکت می‌باشد. این ایزوگام‌ها با جدیدترین تکنولوژی روز ساخته شده و جزء بهترین‌ها در این زمینه می‌باشد. نصب آن‌ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. کافیست تنها در صورت نیاز پیش ساخت انجام شده و سپس اقدام به نصب این عایق رطوبتی کنید‌. یکی از بزرگترین و بهترین مزیت‌های نصب ایزوگام دلیجان این است که به هنگام نصب هیچ گونه آلودگی زیست محیطی‌ای اتفاق نمی‌افتد و این ایزوگام کاملا دوستدار طبیعت است.
شما عزیزان جهت بهره مندی از ارائه خدمات می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید 09193131055 و با مشاوره تخصصی بهترین و مرغوب ترین نوع ایزوگام را سفارش دهید.

نصب ایزوگام در رباط کریم

همان طور که اشاره کردیم، رباط کریم یکی از شهرستان‌های اطراف شهر تهران می‌باشد و ساخت و ساز در آن بسیار رونق دارد. نصب ایزوگام رباط کریم به راحتی انجام می‌شود و شما می‌توانید از کارکنان مجرب ایزوگام دلیجان جهت نصب این محصول کمک بگیرید. وزن سبک این ایزوگام و هم چنین عایق بودن آن باعث شده تا همواره جزء اولین انتخاب‌ها باشد.
شما عزیزان جهت بهره مندی از ارائه خدمات می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید 09193131055 و با مشاوره تخصصی بهترین و مرغوب ترین نوع ایزوگام را سفارش دهید.

نصب ایزوگام در اسلامشهر

اسلامشهر نیز یکی از شهرستان‌های همسایه تهران می‌باشد که ایزوگام دلیجان در آن استفاده بسیاری می‌شود. نصب ایزوگام در این شهرستان به راحتی انجام می‌شود. کافیست تنها از فروشندگان ایزوگام دلیجان، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و سپس در مکان پورد نظر از آن استفاده کنید. هزینه‌ای که جهت نصب ایزوگام دلیجان ارائه می‌شود نسبت به دیگر هزینه‌ها بسیار پایین می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت ایزوگام می توانید با شماره 09193131055 تماس حاصل فرمایید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 09127694358